Jaki olej do Miniaka ?

Jaki olej do Miniaka ?

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy i przekładniowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla klasycznych silników samochodów Mini ze zintegrowaną skrzynią biegów. Znakomite osiągi silnika oraz łatwiejsza zmiana biegów – dzięki dodatkom oleju przekładniowego. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor).

Opis:

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy i przekładniowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla klasycznych silników samochodów Mini ze zintegrowaną skrzynią biegów. Znakomite osiągi silnika oraz łatwiejsza zmiana biegów – dzięki dodatkom oleju przekładniowego. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor).

STOSOWANIE:

Do zastosowania m.in. w samochodach klasycznych Mini i innych, w których ten sam olej służy do smarowania skrzyni biegów i silnika. Idealny także do starszych motocykli, w których sprzęgło pracuje w oleju silnikowym.

KORZYŚCI:

większa ochrona silnika i skrzyni biegów w stosunku do standardowego oleju 20w50

wydłużona żywotność zębatek oraz łożysk igiełkowych i tocznych

łatwiejsza zmiana biegów

wydłużona żywotność zębatek w silnikach przeciwobrotowych

CHARAKTERYSTYKA:

API SF, GL4

SAE klasa lepkości: 20w50

Ciężar właściwy przy 15 C : 0,890

Lepkość kinematyczna przy 100 C: 16,7 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C: 147 cSt

Indeks lepkości 122

Temperatura krzepnięcia: <-15 C

Temperatura zapłonu: >200 C

Lepkość na zimno przy -30 C: 9,500 cP max

https://mini-land.pl/strona-glowna/210-p210-olej-millers-oils-classic-mini-oil-20w50-1l.html

Categories: Mini Classic
Loading...